سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرده ها می خندند یا می گریند

تا حالا فکر کرده اید که بین مرده ها و زنده ها چه تفاوتی وجود دارد؟؟؟

کدامشان برنده است زنده ها یا مرده ها؟؟؟

در جواب این سوالها چنین می توان گفت: آنها خیلی بیشتر از ما نسبت به خود و جهان پیرامونشان آگاهی دارند ومطمئنا پاسخ این سوال را بهتر از ما می دانند که از کجا آمده اند و به کجا خواهند رفت و آمدنشان بهر چه بوده است.

چند فرق بزرگ بین زنده ها و مرده هاست:

1. شیطان دیگر کاری به مرده ها ندارد و نمی تواند منحرفشان کند، موانع پذیرش معاد از هوس ها گرفته تا حرص و طمع و شهوت از آنها دست برداشته ولی زنده ها هنوز مبتلا به موارد مذکور هستند .

2. علم مرده ها نسبت به ما یقینی تر و وسعتش نیز بیشتر است زیرا آنها به عالم برزخ علم دارند و بهتر از زنده ها  نیز به عالم دنیا علم دارند .

3. زنده ها مبتلا به غفلت هستند در حالی که مرده ها را لحظه ای غفلت فرا نمی گیرد .

4. آخرین فرق فرصت است،مرده ها دنیا را سپری کرده اند و به آنجا رسیده اند،به تعبیر دیگر آنها تایم مسابقه را گذرانده اند،یا بازنده هستند یا برنده،برنده هایشان خوشحال و خندان و بازنده هایشان نالان و گریان هستند بنابراین بازنده هایشان افسوس ها دارند، ولی انسانهای زنده در حال مسابقه هستند آنها هستند که می توانند سخاوت یا شقاوت را در این نبرد بزرگ به اختیار خود،بدست آورند.

ولی با اینهمه خطاب مردگان به زنده ها این است:هر کس از شما بهتر بتواند موانع پذیرش معاد را بشناسد و بتواند آنها را از بین برده یا کنترل کند او در این مسابقه ی سعادت و شقاوت، پیروز تر خواهد بود.